لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

دسته بندی : وورد

نوع فایل : .doc ( قابل ويرايش و آماده پرينت )

تعداد صفحه : 43 صفحه



قسمتی از متن .doc :



شركت‌هاي كنوني، با تجزيه و تحليل چرخه زندگي مشتري، به افزايش ارزش مشتري دست يافته‌اند. ابزار و فناوري‌هاي انبار داده، داده‌كاوي و ديگر روش‌هاي مديريت ارتباط با مشتري، روش‌هايي هستند كه فرصت‌هاي جديدي را براي تجارت فراهم كرده‌اند.

در واقع، امروزه ديدگاه محصول محوري جاي خود را به مشتري محوري داده است. ب .




دو سوته خرید کن تحویل بگیر مشتري ,مديريت ,ارتباط ,فایل ,doc ,محوري ,مديريت ارتباط ,ارتباط با ,تحقیق در ,با مشتري ,در مورد ,مورد مديريت ارتباطمنبع

لایه جی آی اس زیرساخت های شهر شاندیز

بیش فعالی

مقاله سیروز صفراوی

پاورپوینت سایتوکاین های عضله و اثر ورزش بر آن ها

نقشه اتوکد ساختمان اداری A۹ ( خارجی )

پاورپوینت ۴۰ ستون قزوین

پاورپوینت نگرشي مديريتي به كنترل عوامل مخاطره آميز در محيط كار,

مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

خرید و فروش لوازم یدکی جرثقیل بهترین سایت خرید پارکت ارزان قیمت بدانید قیمت لوازم یدکی گریدر کوماتسو film معرفی کالا فروشگاهی پرتال جامع دنیز فان مجله دیجیتال مارکتینگ اجرای کانالهای انتقال هوا